قوانین و مقررات

لطفاً موارد زیر را جهت استفاده هر چه بهتر از خدمات رمزینه نگار به دقت مطالعه فرمایید.

عضویت در وب‏‌ سایت رمزینه نگار و استفاده از خدمات ارائه شده، به منزله آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات رمزینه نگار است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین رمزینه نگار از سوی کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات رمزینه نگار تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی شده و شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود و در صورت نیاز از طریق پست الکترونیکی نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

‌کلیه اطلاعات و مشخصات محصولات از منابع و مراجع معتبر و شرکت‏‌های سازنده محصولات جمع آوری شده و رمزینه نگار همواره تمام توان خود را در ارائه محتوای جامع و مفید به کار گرفته تا کاربران با استفاده از این اطلاعات بتوانند با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

عضویت در وب سایت

۱) کاربر می تواند بدون انجام ثبت نام نیز خرید خود را از سایت به طور کامل انجام دهد، اما توصیه می شود جهت پیگیری بهتر سفارش ها در آینده و دسترسی به اطلاعات سفارش فعلی توسط کاربر ، در هنگام خرید گزینه ثبت نام در سایت نیز توسط کاربر انتخاب شده و عملیات مورد نظر انجام گیرد. عضویت در وب‏‌سایت رمزینه نگار رایگان می باشد.

2) کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

3) مسئولیت هر گونه مغایرت در ثبت مشخصات بر عهده خود کاربر بوده و رمزینه نگار هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت احتمالی از سوی کاربر ندارد.

ثبت و ارسال سفارش

۱) کاربر موظف است قبل از ثبت و ارسال سفارش، اطلاعات مورد نیاز را در مورد کالای مورد سفارش کسب کرده و سپس نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نماید.

۲) قیمت های محصولات موجود در سایت اغلب به روز می باشند، اما برای اطمینان از آخرین قیمت محصول مورد نظر با واحد فروش رمزینه نگار تماس بگیرید.

۳) تخفیف‌های ویژه اعمال شده برای هر کالا توسط رمزینه نگار به‌روز‌رسانی می‌شود و لزوماً از درصد تخفیف مشخصی پیروی نمی‌کند.

۴) هزینه سفارش های ثبت شده، تنها از طریق پرداخت آنلاین برای سراسر کشور امکان پذیر می باشد. و همان طور که اشاره شد پرداخت هزینه حمل و نقل و ارسال سفارش بر عهده مشتری می باشد.

۵) پس از ثبت سفارش در وب‏‌سایت، ایمیل تأیید ثبت سفارش به همراه شماره سفارش برای مشتریان از طریق پست الکترونیک ارسال می شود.

۶) سفارش‌های با پرداخت موفق، پس از هماهنگی جهت نحوه ارسال، آماده ارسال و تحویل خواهد شد.

۷) در صورتی که مشتری بعد از دریافت سفارش خود، درخواست تعویض کالای خریداری شده را با محصول دیگری داشته باشد امکان رسیدگی به درخواست کاربر در صورتی امکان پذیر بوده که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد و کاربر با پرداخت هزینه کالا و هرینه ایاب و ذهاب (برگشت و ارسال مجدد) می تواند محصول خریداری شده خود را تعویض کند.‌

8) در صورتی که کالا/کالاهای مورد نظر در هنگام خرید محصول توسط کاربر، در لیست «پیش خرید» قرار داشته باشند، رمزینه نگار این حق قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد تا حداکثر 7 روز کاری از زمان ثبت و نهایی شدن سفارش، نسبت به تولید یا تهیه کالاهای مورد نظر اقدام نموده و پس از آن نسبت به ارسال سفارش مشتری اقدام نماید.

مغایرت در کالای ارسال شده

۱) تصاویر محصولات جهت کمک به خرید کاربر بوده و از آنجا که امکان وجود تفاوت هایی جزئی در تصاویر با کالای اصلی می باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد.

۲) در صورت وجود مغایرت در کالای ارسال شده باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، از طریق تلفن به واحد خدمات پس از فروش رمزینه نگار اطلاع داده شود و پس از بررسی، بدون تحمیل هیچ گونه هزینه ای به مشتری، کالای مورد نظر تعویض خواهد شد.

۳) اگر امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد (مغایرت در رنگ یا مشخصات مندرج بر روی بسته بندی اصلی) کالا باید در شرایط اولیه خود بازگردانده شود و در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود نداشته باشد امکان رسیدگی به درخواست کاربر در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود (پاره کردن، نوشتن توضیحات یا آدرس بر روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا مخدوش کردن شماره سریال کالا ) خارج نشده باشد.

حفظ حریم خصوصی

۱) رمزینه نگار محافظت و حفظ اطلاعات خصوصی کاربرانی که از خدمات وب سایت استفاده می‏‌کنند را وظیفه خود دانسته و تمام تلاش خود را در حفظ حریم شخصی کاربران به کار می گیرد. قابل ذکر است اطلاعات شخصی کاربران محرمانه بوده و به هیچ عنوان به شخص یا سازمان دیگری منتقل نخواهد شد و در مواردی تنها با ارائه حکم قانونی در اختیار مراجع ذیصلاح قرار خواهد گرفت.

۲) مسئولیت حفظ و نگهداری اطلاعات کاربری و کلیه فعالیت‌‏هایی که با استفاده از حساب کاربری و یا رمز عبور در وب‌سایت رمزینه نگار توسط کاربر صورت می پذیرد، به عهده خود کاربر می باشد.

۳) رمزینه نگار مسئولیت تأخیر یا اختلال در وبسایت در حین ثبت سفارش را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد را بر عهده ندارد.

تمامی مطالب اختصاصی وب‌سایت رمزینه نگار مانند متن، لوگو، تصاویر، ویدئوهای تصویری، فایل های قابل دانلود و کلیه محتوای تولید شده ، متعلق به شرکت فنی-بازرگانی رمزینه نگار سپهر می‌باشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای رمزینه نگار محفوظ می‏‌دارد.

اسکرول به بالا