برچسب و لیبل

خرید آنلاین انواع برچسب و لیبل پشت چسب دار

رمزینه نگار سپهر با یک دهه تجربه در زمینه تولید انواع برچسب و لیبل پشت چسب دار ، پذیرای انواع سفارشات تولید، و خرید و فروش لیبل و برچسب در سایزهای استاندارد و سفارشی می‌باشد.

انواع لیبل هایی که رمزینه نگار نسبت به تولید آنها اقدام می‌نماید شامل: لیبل های کاغذی ، PVC (صدفی)، حرارتی (شامل لیبل آزمایشگاهی یا جداشونده و لیبل ترازو) ، متال ، پشت متال ، ترنسپرنت (شفاف یا شیشه ای) ، اموال ، امنیتی و لیبل اصالت سازمان غذا و دارو بوده که هر کدام از لیبل ها با توجه به ساختار مواد اولیه بکار رفته، نوع و مقدار چسب و سایر موارد فنی، جهت کارکردهای گوناگون مناسب هستند.

اگر قصد خرید لیبل و برچسب ، آگاهی از آخرین قیمت لیبل‌ها و یا نیاز به هر گونه مشاوره و راهنمایی درباره انواع لیبل‌ها دارید، کارشناسان ما در واحد فروش رمزینه نگار ، آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به شما هستند. همین‌طور می‌توانید بوسیله این فرم یا بخش گفتگوی سایت، سؤالات خود را با ما مطرح نمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

شما می‌توانید جهت خرید لیبل مورد نیاز خود، به فروشکاه آنلاین رمزینه نگار مراجعه کرده و خرید خود را بصورت اینترنتی نیز انجام دهید.

برچسب و لیبل
برچسب و لیبل

درخواست مشاوره ، راهنمایی و استعلام قیمت لیبل

لیبل و برچسب

برچسب کاغذی (Paper Label) :

برچسب‌های کاغذی انواع مختلفی از قبیل: گلاسه ، نیمه گلاسه و مات دارند. اما بهترین نوع آن برای لیبل پرینترها، لیبل نوع نیمه گلاسه یا آرت می‌باشد. زیرا در این نوع لیبل، ریبون چاپ‌پذیری مناسبی خواهد داشت.

لیبل‌ها را قبل از برش میتوان به رنگ های دلخواه چاپ نمود و رنگ زمینه دلخواه برای لیبل ایجاد نمود. به این عمل چاپ تمپلات می‌گویند.

برچسب و لیبل کاغذی با قیمت مناسب، دسترسی آسان‌تر به آن بدلیل رایج بودن نسبت به سایر لیبل‌ها و با ابعاد متنوع خود در تمامی صنایع کاربرد دارد. از جمله صنعت نساجی، لوازم‌التحریر، پوشاک، بسته‌بندی مواد غذایی، فروشگاه‌ها، دفاتر پیشخوان دولت، پخش و توزیع کالا، انبارداری و… .

جهت مشاهده قیمت لیبل کاغذی و خرید لیبل بصورت آنلاین به فروشگاه رمزینه نگار مراجعه نمایید.

برچسب صدفی (PVC) :

برچسب و لیبل‌های‌ PVC حالت پلاستیکی داشته و تا ۸۰ درجه سانتیگراد حرارت را تحمل می‌کنند و دارای مقاومت از نظر کشیدگی میباشند. این‌گونه لیبل‌ها در مقابل عوامل محیطی از قبیل باد و باران و گرمای آفتاب مقاوم هستند. در بخش‌های لوازم خودرو و لوازم خانگی و داروسازی استفاده زیادی دارند و دارای انواع مات و براق میباشد.

جهت مشاهده قیمت لیبل صدفی (PVC) و خرید لیبل بصورت آنلاین به فروشگاه رمزینه نگار مراجعه نمایید.

لیبل متال (Silver PET Label) :

لیبل‌های متال از نوعی آلیاژ فلز ساخته شده است. مقاومت زیادی از نظر کشیدگی دارند.  این لیبل‌ها تا دمای 150+ درجه سانتیگراد حرارت غیر مستفیم، تمام خواص خود از جمله چسبندگی را حفظ می‌کنند. و در صورتی که برای چاپ از ریبون خاص خود استفاده شود کیفیت و ماندگاری چاپ روی آن عالی خواهد شد. لیبل های متال در مقابل حرارت و شوینده های قوی مقاوم و ضد خش می‌باشند.

بیشترین مصرف برچسب و لیبل‌های متال در بخش لوازم خانگی و در بخش تولید لوازم خودرو و الکترو موتورها است. که در حقیقت همان شناسه محصولاتشان می‌باشد. لیبل‌های متال دارای رنگ نقره‌ای می‌باشند و برای چاپ بر روی آنها باید از ریبون رزین یا سوپر رزین استفاده کرد

جهت مشاهده قیمت لیبل متال و خرید لیبل بصورت آنلاین به فروشگاه رمزینه نگار مراجعه نمایید.

لیبل پشت متال (Back-Metal) :

لیبل‌های پشت متال بسیار پرچسب بوده و برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها را برای چسباندن در سطوح روغنی (جاهایی که آغشته به روغن یا چربی می‌شوند)، سطوح خشن، ناهموار، پارچه‌ای، لاستیکی و قطعات و ماشین آلات صنعتی به کار می‌گیرند. بهترین برند این نوع لیبل، Fasson شرکت Avery Dennison آمریکا است.

جهت مشاهده قیمت لیبل پشت متال و خرید لیبل بصورت آنلاین به فروشگاه رمزینه نگار مراجعه نمایید.

برچسب شیشه ای یا شفاف (Transparent) :

لیبل‌های شیشه‌ای یا شفاف یا ترنسپرنت بی‌رنگ بوده و از هر دو طرف، نوشته‌های روی آن مشخص می‌باشد.

این‌گونه لیبل‌ها کاربرد زیادی در بخش خودرو دارند و جهت شیشه خودرو استفاده می‌شوند. همین‌طور در شرکت‌های ساخت شیشه و یا روی کارت ضمانت محصولات الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردهای این لیبل، استفاده آن‌ها بر روی محصولات تجاری آرایشی-بهداشتی یا مواد غذایی می‌باشد.

برچسب گچی ، خردشونده یا امنیتی (Security) :

این گونه لیبل در بحث‌های امنیتی و گارانتی محصولات استفاده می‌شوند. و معروف به برچسب گچی یا خردشونده هستند. بعد از چسباندن به روی محصول به هیچ طریقی قابل جدا کردن نیستند و در صورت سعی به جدا کردن، خرد می‌‌شوند.

از لیبل گچی بیشتر برای گارانتی محصولات الکترونیکی استفاده می‌شود. همچنین می‌توان بجای برچسب اموال هم از آنها استفاده کرد. قابلیت خردشوندگی لیبل گچی یا خردشونده از لیبل اموال بالاتر بوده و قیمت بالاتری نیز نسبت به آن‌ها دارند.

برچسب و لیبل اموال (Asset) :

همانطور که از نامشان پیداست برای اموال سازمان و شرکت‌های بزرگ استفاده می‌شود. همچنین همان بحث امنیتی برچسب‌های گچی یا خردشونده را دارا می‌باشد ولی از نظر نوع جنس بسیار ضخیم‌تر از دیگر لیبل‌ها هستند.

جهت مشاهده قیمت برچسب و لیبل اموال و خرید لیبل بصورت آنلاین به فروشگاه رمزینه نگار مراجعه نمایید.

برچسب گارانتی (VOID) :

لیبل‌های VOID بطور کلی در بحث گارانتی کالاها استفاده دارند. از نظر کشیدگی مقاومت بالا ، و حرارت تا ۸۰ درجه سانتیگراد را تحمل می‌کنند. در دو نوع شطرنجی و نقره‌ای میباشد.

• نقره‌ای: زمانی که به محصولی چسبانده می‌شوند، زمان جدا شدن، کلمه VOID بصورت انگلیسی روی محصول باقی می‌ماند و لیبل غیر قابل استفاده مجدد می‌گردد.

• شطرنجی: پس از چسباندن به روی محصول، زمان جدا شدن لیبل به صورت شطرنجی جدا می‌شود. قسمتی از لیبل روی محصول باقی می‌ماند و لیبل غیر قابل استفاده‌ی مجدد می‌گردد.

برچسب حرارتی (Direct Thermal) :

تنها بوسیله حرارت قسمت Head لیبل پرینترها چاپ می‌شوند و نیازی به ریبون و جوهر برای چاپ ندارند. بیشتر در بخش‌های پوشاک، فروشگاه‌ها، صنایع غذایی، آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها بکار می‌روند. همچنین دارای ماندگاری چاپ کوتاه‌مدت و حساس، و قیمت تمام‌شده پایین هستند.

لیبل‌های حرارتی در دو نوع کلی کم‌چسب (جداشونده یا ریمو) جهت استفاده در آزمایشگاه‌ها و نوع پر چسب (معمولی) که بیشتر بعنوان لیبل ترازوهای دیجیتال شناخته می‌شود، وجود دارد.

جهت مشاهده قیمت لیبل حرارتی و خرید لیبل بصورت آنلاین به فروشگاه رمزینه نگار مراجعه نمایید.

برچسب و تگ لیبل (امنیتی) :

لیبل‌های امنیتی دارای مدار مغناطیسی است. از آن‌ها در فروشگاه و انبارها برای جلوگیری از سرقت و بیرون بردن غیرمجاز کالا استفاده می‌شود. البته این امر منوط به نصب سیستم‌های دزدگیر جلوی درب خروجی انبار یا فروشکاه می‌باشد.

لیبل تایوک (Tyvek) :

بیشتر در صنایع خودروسازی، پوشاک و نساجی استفاده می‌شود و از الیاف پارچه بصورت فشرده ساخته شده است. یکی از استفاده‌های مهم آن بر روی درخت سیم است. به این صورت که دو سر آن را به هم چسبانده و به هیچ وجه از هم جدا نمی‌شود.

لیبل پارچه ای (Fabric Label) :

از جنس پلی استر بوده و در بخش پوشاک مصرف می‌شوند. برچسب و لیبل‌های پارچه‌ای بدون چسب هستند و مقاوم در برابر رطوبت، شستشو و مواد شوینده می‌باشند.

اسکرول به بالا