چاپ لیبل رنگی

چاپ انواع لیبل و برچسب رنگی به روش‌های :

لمینت مات و براق (رول) | چاپ فلکسو لیبل | چاپ طلاکوب و نقره کوب بر روی انواع لیبل

چاپ لیبل رنگی به روش فلکسو

چاپ لیبل رنگی با طراحی منحصربه‌فرد و زیبا می‌تواند سهم به‌سزایی در جذب مشتری و انتخاب محصول شما داشته باشد.

چاپ فلکسو یا فلکسوگرافی لیبل به عنوان یک روش گسترده و منعطف در چاپ لیبل و برچسب رنگی ، روش چاپی است با یک لوح چاپ برجسته و منعطف به نام کلیشه. این لوح به سیلندر لوح دستگاه چاپ فلکسوگرافی چسبانده می‌شود.

این روش بطور گسترده جهت چاپ لیبل رنگی به کار رفته در بسته‌بندی مواد غذایی و همچنین چاپ لیبل رنگی محصولات صنعتی به کار می‌رود. همچنین از آن می‌توان برای چاپ سطح وسیعی با یک رنگ یکنواخت و یکدست نیز استفاده کرد. به طور معمول در جریان فرآیند چاپ فلکسو لیبل، لفافه چاپی از رول به سمت ماشین چاپ هدایت می‌شود. این دستگاه شامل واحدهای چاپی مختلف است که هر واحد و ایستگاه چاپی یک رنگ به خصوص را چاپ می‌کند.

همانند چاپ روتوگراور، در چاپ فلکسو نیز شیدهای رنگی مختلف با روی هم قرار گرفتن و همپوشانی چهار رنگ اصلی (به اختصار CMYK) که شامل رنگ‌های آبی فیروزه‌ای (Cyan)، ارغوانی (Magenta)، زرد (Yellow) و مشکی (Black) که بعنوان کلید (Key) در این سیستم رنگ شناخته می‌شود، بدست می‌آیند.

چاپ رنگی لیبل - چاپ رنگی برچسب
چاپ فلکسو لیبل
چاپ فلکسو لیبل

کاربردهای چاپ فلکسو

برخی ار کاربردهای چاپ فلکسو یا چاپ رنگی برچسب و لیبل‌ها در صنایع مختلف که رمزینه نگار سپهر نسبت به ارائه آن‌ها اقدام می‌نماید:

۱ – چاپ رنگی لیبل و برچسب های ٱرایشی – بهداشتی شامل انواع اکسیدان ها ، شوینده ها ، پاک کننده ها.

۲ – چاپ لیبل های دارویی مناسب برای شرکت‌های تولید دارو جهت نصب لیبل روی شیشه های دارو، قوطی‌های قرص و کپسول، قوطی‌های شیرخشک

۳ – چاپ لیبل رنگی مواد غذایی (محصولات صنایع غذایی):

مانند لیبل شیشه ترشیجات، لیبل شیشه مرباجات، ژله خوراکی، لیبل شیشه سس مایونز و انواع دیگر سس های خوراکی، لیبل شیشه های آبغوره و سرکه، شیشه های گلاب، شیشه های عسل و…

۴ – چاپ لیبل رنگی محصولات صنعتی مانند:
لیبل انواع ظروف پلاستیکی یا فلزی روغن موتور ها، لیبل برخی لوازم کامپیوتر و موبایل ، لیبل صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، لیبل صنایع برق و الکترونیک، لیبل صنعت نساجی و بافندگی، صنایع لبنی، لیبل ویژه صنایع فلزی و پلاستیکی، لیبل لوازم یدکی خودرو، لیبل جهت درج روی محصولات تولیدی‌های کوچک و بزرگ، و دیگر صنایع و مشاغل.

چاپ لیبل یو وی (UV)

چاپ لیبل یو وی یکی از پرکاربردترین موارد چاپ لیبل رنگی می‌باشد. قیمت این نوع لیبل نسبت به سایر لیبل ها بسیار مقرون بصرفه تر است و یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول امکان ارائه این نوع استیکر به صورت فوری یک‌روزه می باشد.

چاپ لیبل یووی UV به صورت فول رنگی انجام می شود و در سایز ها و ابعاد مختلف و متنوع قابل عرضه می باشد. این نوع لیبل به صورت کاغذی می باشد و با روکش یو وی محافظت می‌شود و کیفیت چاپ بر روی این نوع لیبل بسیار مطلوب بوده و رنگ‌ها همگی کاملاً براق و اشباع می‌باشند.

چاپ لیبل سلفون براق و مات

از ویژگی‌های چاپ لیبل سلفون براق همان‌گونه که از اسم این محصول مشخص است حالت گلاسه و یا براق بودن آن است. این نوع لیبل هم مشابه لیبل یووی به صورت فول رنگی و در سایزهای متنوع قابل عرضه می‌باشد. کیفیت چاپ بر روی این نوع لیبل بسیار مطلوب بوده و رنگ‌ها همگی کاملاً براق و اشباع می‌باشند.

لیبل سلفون مات اما بر خلاف لیبل سلفون براق دارای روکش سلفون مات می‌باشد. چاپ لیبل رنگی سلفون مات به صورت چهار رنگ و بر روی شیت عمومی انجام می‌شود و مشابه سری کارت ویزیت های ساده قابل چاپ در ابعاد بزرگ هم می‌باشد. کیفیت چاپ و رنگ لیبل بسیار زنده خواهد بود.

چاپ لیبل شیشه ای

چاپ لیبل شیشه ای به ۲ صورت خوانا و ناخوانا مقدور و امکان‌پذیر میباشد. لیبل خوانا باید از روی شیشه چسبانده شود ولی لیبل شیشه ای ناخوانا مشابه برچسب های معاینه فنی از پشت شیشه باید چسبانده شود. چاپ لیبل شیشه ای در ابعاد مختلف قابل چاپ می باشد ولی از سایز های بزرگتر از سایز A5 دارای تضمین نمی‌باشند. چاپ لیبل به صورت فول رنگی می‌باشد.

چاپ لیبل متالایز

لیبل متالایز دارای چسبندگی مناسب بر روی شیشه ، پلاستیک و فلز و البته قطعات صنعتی می‌باشد. از ویژگی‌های لیبل متالایز، ضد خش ، ضد آب و قابل شستشو بودن و همچنین مقاومت بیشتر در برابر درجه حرارت بالا و همچنین اسید می باشد.

لیبل متالایز از خدمات منحصر به فرد این مجموعه می‌باشد که در سایزها و ابعاد دلخواه شما قابل عرضه است. چاپ روی این نوع لیبل نیز به صورت فول رنگی می باشد.

چاپ لیبل سلفون مات طلاکوب

روکش این نوع لیبل مشابه لیبل سلفون مات می‌باشد با این تفاوت که دارای فویل طلاکوب می‌باشد. برای چاپ این نوع لیبل می‌بایست یک فایل برای قسمت‌های چاپی و یک فایل تک رنگ برای نواحی طلاکوب ارسال گردد.

چاپ لیبل متالایز

لیبل متالایز دارای چسبندگی مناسب بر روی شیشه ، پلاستیک و فلز و البته قطعات صنعتی می‌باشد. از ویژگی‌های لیبل متالایز، ضد خش ، ضد آب و قابل شستشو بودن و همچنین مقاومت بیشتر در برابر درجه حرارت بالا و همچنین اسید می باشد.

لیبل متالایز از خدمات منحصر به فرد این مجموعه می‌باشد که در سایزها و ابعاد دلخواه شما قابل عرضه است. چاپ روی این نوع لیبل نیز به صورت فول رنگی می باشد.

چاپ طلاکوب لیبل

چاپ طلاکوب و نقره‌کوب لیبل

در روش چاپ لیبل طلاکوب و نقره کوب ابتدا از لوگو یا طرح مورد نظر كليشه ساخته می‌شود. در مرحله‌ي بعد، طرح بوسيله ورق‌های فويل طلایی یا نقره‌ای ، با اعمال فشار و حرارت توسط کلیشه روی برچسب حک می‌شود. این نوع لیبل در انواع محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی و… کاربرد دارد.

چاپ برچسب دیجی کالا - چاپ لیبل دیجی کالا

چاپ لیبل دیجیتال

در روش چاپ لیبل بصورت دیجیتال، طراحی و چاپ لیبل بوسیله کامپیوتر و لیبل پرینتر، صورت می‌گیرد. این روش، جهت چاپ لیبل محصولات آرایشی-بهداشتی از جمله برچسب اصالت کالا ، چاپ بارکد کالاها در انبارها ، چاپ لیبل دیجی کالا ، چاپ برچسب اموال ، برچسب گارانتی ، چاپ لیبل ساده محصولات تجاری، چاپ سریالی بارکد و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیبل و برچسب رنگی (چاپ تمپلات لیبل)

چاپ تمپلات لیبل (لیبل رنگی یکدست)

جهت تمایز بین محصولات یا جهت زیبایی بیشتر بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند و زمینه‌ساز کاهش هزینه ها و زمان چاپ نسبت به روش چاپ فلکسو می‌باشد. این لیبل ها عموماً بعد از تولید و چاپ اولیه یکدست به رنگ دلخواه، توسط لیبل پرینترها به روش دیجیتال روی آن‌ها چاپ نهایی صورت می‌گیرد.

اسکرول به بالا