خدمات چاپ لیبل رمزینه نگار سپهر

چاپ تمپلات لیبل

چاپ تمپلات لیبل چیست؟

در زمان طراحی، اگر میزان رنگ بصورت صد درصد و کامل در نظر گرفته شده باشد نقطه‌های ترام در بزرگ‌ترین حالت خود و فاصله‌ها کمتر است که در نهایت سطح کار در پررنگ‌ترین حالت خود قرار می‌گیرد که در اصلاح چاپ به این حالت تمپلات می‌گویند.

در صورتی که از این تکنیک در فرآیند تولید لیبل‌ها که پیش از برش لیبل و با کمک روش چاپ فلکسو بر روی لیبل صورت می‌گیرد استفاده شود، به اصطلاح گفته می‌شود که بر روی لیبل، «چاپ تمپلات» انجام شده است و بدین صورت لیبل رنگی یکدست و به رنگ دلخواه حاصل می‌شود.

لیبل و برچسب رنگی (چاپ تمپلات لیبل)
لیبل تمپلات

چرا باید از لیبل رنگی (لیبل تمپلات) استفاده کنیم؟

مزایای استفاده از لیبل رنگی (تمپلات)

کاهش هزینه ها

در صورتی که به لیبل و برچسب رنگی برای کالاهای خود نیاز داشته باشیم ولی قصد نداریم که هزینه بالایی جهت چاپ لیبل چند رنگ پرداخت کنیم، می‌توان از لیبل رنگی (تمپلات) و روش چاپ دیجیتال بر روی آن استفاده کرد.

تفکیک و دسته بندی کالاهای متفاوت

از برچسب رنگی به عنوان برچسب (لیبل) نشان‌گر برای تفکیک و دسته‌بندی کالاهای متفاوت استفاده می‌شود.

زمان تولید و چاپ کمتر

از مزیت دیگر لیبل رنگی تمپلات می‌توان به زمان تولید و چاپ کمتر نسبت به سایر لیبل‌های چند رنگ که به دیگر روش‌ها چاپ می‌شوند اشاره کرد.

فروشگاه:

دیگر خدمات چاپ لیبل رمزینه نگار

چاپ طلاکوب لیبل
برچسب گچی - برچسب خردشونده - لیبل خردشونده - لیبل سکوریتی

چاپ دیجیتال لیبل

چاپ لیبل اصالت سازمان غدا و دارو ، چاپ برچسب اموال ، چاپ برچسب گارانتی ، چاپ لیبل دیجی کالا ، چاپ سریالی بارکد ، چاپ سفارشی لیبل تک رنگ

چاپ لیبل و برچسب
چاپ طلاکوب لیبل

چاپ طلاکوب و نقره کوب

این نوع لیبل در انواع محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی و… کاربرد دارد. در این روش چاپ، ابتدا از لوگو یا طرح مورد نظر كليشه ساخته می‌شود. سپس طرح بوسيله ورق‌های فويل طلایی یا نقره‌ای ، با اعمال فشار و حرارت توسط کلیشه روی برچسب حک می‌شود.
برچسب گچی - برچسب خردشونده - لیبل خردشونده - لیبل سکوریتی
چاپ لیبل و برچسب

چاپ رنگی فلکسو لیبل

چاپ رنگی لیبل و برچسب آرایشی-بهداشتی ، چاپ لیبل مواد غذایی ، چاپ لیبل دارو ، چاپ لیبل های صنعتی مانند: لیبل ظروف پلاستیکی یا فلزی، و بطور کلی هر نوع کالایی که نیاز به چاپ برچسب رنگی دارد

اسکرول به بالا