رمزینه نگار سپهر​

خدمات چاپ لیبل و برچسب

طراحی و چاپ لیبل

رمزینه نگار سپهر با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید، طراحی و چاپ لیبل و برچسب، آماده همکاری با شما عزیزان در زمینه چاپ انواع لیبل و برچسب متناسب با کسب‌و‌کار و خواسته‌های شما می‌باشد.

چاپ لیبل و برچسب
چاپ طلاکوب لیبل

چاپ طلاکوب و نقره‌کوب لیبل

در روش چاپ لیبل طلاکوب و نقره کوب ابتدا از لوگو یا طرح مورد نظر كليشه ساخته می‌شود. در مرحله‌ي بعد، طرح بوسيله ورق‌های فويل طلایی یا نقره‌ای ، با اعمال فشار و حرارت توسط کلیشه روی برچسب حک می‌شود. این نوع لیبل در انواع محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی و… کاربرد دارد.

چاپ لیبل و برچسب

چاپ رنگی لیبل به روش فلکسو

جهت چاپ رنگی لیبل و برچسب آرایشی-بهداشتی ، چاپ لیبل مواد غذایی ، چاپ لیبل دارو ، چاپ لیبل های صنعتی مانند: لیبل ظروف پلاستیکی یا فلزی، و بطور کلی هر نوع کالایی که نیاز به چاپ برچسب رنگی دارد مناسب هستند.

چاپ برچسب دیجی کالا - چاپ لیبل دیجی کالا

چاپ دیجیتال لیبل

در روش چاپ دیجیتال لیبل، طراحی و چاپ لیبل بوسیله کامپیوتر و لیبل پرینتر، صورت می‌گیرد. این روش، جهت چاپ لیبل محصولات آرایشی-بهداشتی از جمله برچسب اصالت کالا ، چاپ بارکد کالاها در انبارها ، چاپ لیبل دیجی کالا ، چاپ برچسب اموال ، برچسب گارانتی ، چاپ لیبل ساده محصولات تجاری، چاپ سریالی بارکد و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیبل و برچسب رنگی (چاپ تمپلات لیبل)

چاپ تمپلات لیبل (لیبل رنگی یکدست)

جهت تمایز بین محصولات یا جهت زیبایی بیشتر بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند و زمینه‌ساز کاهش هزینه ها و زمان چاپ نسبت به روش چاپ فلکسو می‌باشد. این لیبل ها عموماً بعد از تولید و چاپ اولیه یکدست به رنگ دلخواه، توسط لیبل پرینترها به روش دیجیتال روی آن‌ها چاپ نهایی صورت می‌گیرد.

چاپ لیبل و برچسب

اهداف چاپ لیبل

چاپ لیبل همانند شناسنامه محصول شما می‌باشد و سبب اعتبار و اصالت کالای شماست. چاپ برچسب با طراحی منحصربه‌فرد می‌تواند سهم به‌سزایی در جذب مشتری و انتخاب محصول شما در بازار هدف که مملو از کالاهایی با بی‌شمار طرح و رنگ متنوع لیبل است، باشد. البته لیبل ها علاوه بر جاذبه‌های بصری، بایستی نیاز مخاطب جهت اطلاع از  ویژگی‌های محصول را نیز برآورده سازند.

لیبل و برچسب ها به دو صورت رول و شیت چاپ میگردد، که این چاپ می‌تواند روی انواع لیبل از جمله لیبل کاغذی ، PVC ، حرارتی ، اموال ، متال ، ترنسپرنت (شیشه ای) ، متالایز و… صورت گیرد.

چاپ لیبل به روش فلکسو

چاپ فلکسوگرافی (Flexography) یا به اختصار فلکسو نمونه‌ای از فرآیند چاپ است که با بهره‌گیری از یک صفحه انعطاف‌پذیر به نام کلیشه (پلیت فتوپلیمری) که از جنس ژلاتین یا الاستومتر بوده عمل چاپ صورت می‌گیرد.

این چاپ در اصل نسخه مدرنی از لترپرس است که می‌تواند برای چاپ بر روی تقریباً هر نوع بستر، از جمله فیلم‌های پلاستیکی، فلزی (قوطی‌های فلزی) یا آلومینیومی (آلومینیوم بیلیستر – مصارف دارویی و غذایی)، سلفون – فیلم‌های متالایز و کاغذ مورد استفاده قرار گیرد. از این‌روست که از چاپ فلکسو برای چاپ بر روی بسترهای غیر متخلخل جهت انواع فیلم های پلیمری بسته‌بندی مواد غذایی (منظور فیلم‌های پلیمری با عرض بالا می‌باشد) و لیبل‌های پشت چسبدار به‌طور گسترده‌ استفاده می‌شود.

چاپ لیبل به روش افست

افست یکی از مهم‌ترین روش‌های چاپ در تبلیغات می‌باشد؛ که در آن، نوشته و عکس را بر سطح لاستیکی یک استوانه (سیلندر) گردان برگردانده و آن را با فشار استوانه دیگر روی کاغذ چاپ می‌کنند.

دستگاهی که برای این نوع چاپ استفاده می‌شود سه استوانه دارد. در این روش چاپ، ابتدا مطالب مورد نظر بر روی صفحه‌ای آلومینیومی به نام زینک منتقل می‌شوند و سپس این صفحه را با مواد شیمیایی طوری حساس می‌کنند که فقط نوشته‌ها و تصاویر آن، مرکب چاپ را به سمت خود جذب کنند و زینک را به دور نخستین استوانه بپیچد. طرح مورد نظر بر اثر فشار روی پوشش لاستیکی استوانه دوم، برمی‌گردد. کاغذ سفید که بطور متوالی به دور استوانه سوم می‌پیچد مطالب را از روی پوشش لاستیکی استوانه دوم دریافت می‌کند.

اسکرول به بالا