واحد فروش: 44357169- 44363468(021)

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای خرید از سایت

شیوه های پرداخت

پرداخت وجه محصول خریداری شده از طریق درگاه پرداخت اینترنتی

شما می‌توانید جهت ثبت سفارش، از طریق اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی شرکت ایران کیش نسبت به پرداخت هزینه سفارش خود به صورت آنلاین اقدام نمایید. در صورتی که فرآیند پرداخت شما با موفقیت همراه باشد. در صورتی که خرید شما در ساعات اداری شرکت صورت گرفته باشد، همکاران ما در همان روز کاری و در صورتی که خارج از ساعات و روزهای کاری صورت پذیرفته باشد در اولین روز کاری پس از خرید، با شما جهت نحوه ارسال سفارش تماس خواهند گرفت. همین طور شما می توانید با تماس با واحد پشتیبانی نسبت به نحوه ارسال سفارش خود هماهنگی های لازم را انجام  دهید.

پرداخت هزینه حمل و نقل و ارسال سفارشات

شایان ذکر است تنها روش پرداخت در حال حاضر بصورت اینترنتی بوده و مشتری می‌بایست نسبت به پرداخت هزینه سفارش مربوطه بصورت اینترنتی اقدام نموده و علاوه بر این، هزینه حمل‌ونقل و ارسال سفارش بصورت جداگانه و پس کرایه و به انتخاب مشتری از روش های ارسال توسط: تیپاکس، تاکسی و باربری اینترنتی (اسنپ و الو پیک) ، پست پیشتاز و… خواهد بود.

 

قوانین و شرایط کلی خرید از سایت

۱) کاربر موظف است قبل از ثبت و ارسال سفارش، اطلاعات مورد نیاز را در مورد کالای مورد سفارش کسب کرده و سپس نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نماید.

۲) قیمت های محصولات موجود در سایت اغلب به روز می باشند، اما برای اطمینان از آخرین قیمت محصول مورد نظر با واحد فروش رمزینه نگار تماس بگیرید.

۳) تخفیف‌های ویژه اعمال شده برای هر کالا توسط رمزینه نگار به‌روز‌رسانی می‌شود و لزوماً از درصد تخفیف مشخصی پیروی نمی‌کند.

۴) هزینه سفارش های ثبت شده، تنها از طریق پرداخت آنلاین برای سراسر کشور امکان پذیر می باشد. و همان طور که اشاره شد پرداخت هزینه حمل و نقل و ارسال سفارش بر عهده مشتری می باشد.

۵) پس از ثبت سفارش در وب‏‌سایت، ایمیل تأیید ثبت سفارش به همراه شماره سفارش برای مشتریان از طریق پست الکترونیک ارسال می شود.

۶) سفارش‌های با پرداخت موفق، پس از هماهنگی جهت نحوه ارسال، آماده ارسال و تحویل خواهد شد.

۷) در صورتی که مشتری بعد از دریافت سفارش خود، درخواست تعویض کالای خریداری شده را با محصول دیگری داشته باشد امکان رسیدگی به درخواست کاربر در صورتی امکان پذیر بوده که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد و کاربر با پرداخت هزینه کالا و هرینه ایاب و ذهاب (برگشت و ارسال مجدد) می تواند محصول خریداری شده خود را تعویض کند.‌

8) در صورتی که کالا/کالاهای مورد نظر در هنگام خرید محصول توسط کاربر، در لیست «پیش خرید» قرار داشته باشند، رمزینه نگار این حق قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد تا حداکثر 7 روز کاری از زمان ثبت و نهایی شدن سفارش، نسبت به تولید یا تهیه کالاهای مورد نظر اقدام نموده و پس از آن نسبت به ارسال سفارش مشتری اقدام نماید.

پیمایش به بالا