لیبل پرینتر یا لیبل زن

لیبل پرینتر ها اصطلاحاً با نام لیبل زن یا چاپگرهای بارکد (بارکد پرینتر) نیز خوانده می‌شوند. این پرینترها به چهار گروه صنعتی، رومیزی، قابل حمل و بیمارستانی تقسیم‌بندی می‌شوند.

چاپگر بارکد دستگاهی است که بتواند از طریق اتصال به کامپیوتر، بر اساس جمع آوری اطلاعات از بانک های اطلاعاتی و یا نرم افزارهای مخصوص ، نوعی از دیتا که به شکل بارکد و یا خطوط میله ای است را تولید نماید. این عملیات می‌تواند بر روی انواع و اقسام لیبل‌ها اعم از کاغذی، متال، پی وی سی، اموال، خرد شونده، شیشه ای، VOID، حرارتی، پشت متال و غیره انجام پذیرد. البته با استفاده از حرارتی که هد دستگاه لیبل پرینتر به ریبون منتقل می‌نماید این امر امکان پذیر خواهد بود و در انواعی از لیبل ها مانند لیبل حرارتی یا Direct Thermal نیازی به قرارگیری ریبون وجود ندارد.

لیبل پرینتر صنعتی

چاپگرهای بارکد صنعتی با توان چاپ مکانیکی بالا، طراحی شده جهت محیط های سخت ، که در هر شرایط تولیدی (خشک ، سرد ، مرطوب ) قابل استفاده می‌باشند. این دستگاه ها با دو روش چاپ مستقیم و چاپ از روش انتقال حرارت قابل استفاده است و روی انواع لیبل و برچسب بصورت لیبل ، پیوسته و مارک امکان چاپ دارد.

لیبل پرینتر (پرینتر لیبل زن صنعتی) مدل Zebra ZT400
لیبل پرینتر (پرینتر لیبل زن صنعتی) مدل Zebra ZT400

برای مشاهده و خرید لیبل پرینترهای صنعتی به فروشگاه آنلاین ما مراجعه نمایید.

لیبل پرینتر رومیزی

دستگاه پرینتر لیبل زن رومیزی یا نیمه صنعتی با تمام مشخصات چاپ یکسان با مدل صنعتی برای کارهای با تیراژ چاپ کمتر طراحی شده  است. این دستگاه ها دارای توان بالای فیزیکی می‌باشند و برای تولیدی ها و کارگاه های کوچک طراحی شده ، و با حجم کم در ادارات و دفاتر نیز قابل استقرار و استفاده می باشد.

این چاپگرها نیز با هر دو روش چاپ انتقال حرارت مستقیم و انتقال حرارت غیر مستقیم قابل استفاده می‌باشند.

لیبل پرینتر بیکسلون TX400
لیبل پرینتر رومیزی بیکسلون TX400

برای مشاهده و خرید لیبل پرینترهای رومیزی به فروشگاه آنلاین ما مراجعه نمایید.

چاپگرهای لیبل قابل حمل

لیبل پرینتر قابل حمل برای مصارف اداری و فروشگاهی و صنعتی که مورد استفاده آن در پروژه هایی است که نیاز به حمل لیبل پرینتر و بردن آن در محل وجود کالا میباشد، که اطلاعات از قبیل بارکد، سریال، و مشخصات محصول به صورت آن لاین و از طریق ارتباط بلوتوث و یا وای فای با کامپیوتر سرور مرکزی قابل چاپ و الصاق بر روی کالا ست. که در انبار های بزرگ کاربرد فراوانی دارد، این چاپگر از تکنولوژی چاپ مستقیم و بدون ریبون استفاده می کند.

لیبل پرینتر قابل حمل
لیبل پرینتر قابل حمل BIXOLON-SPP-R400

برای مشاهده و خرید لیبل پرینترهای قابل حمل به فروشگاه آنلاین ما مراجعه نمایید.

لیبل پرینتر بیمارستانی

استفاده از مچ‌بندهای بارکد دار بیمارستانی (بارکد باند) گسترش یافته است. لیبل زن بیمارستانی راه حلی است جهت کمک به بیماران در گرفتن خدمات مطمئن تر و بهتر که هزینه و اتلاف وقت کمتری داشته باشد.

لیبل پرینتر بیمارستانی
لیبل پرینتر بیمارستانی

برای مشاهده و خرید لیبل پرینترهای بیمارستانی به فروشگاه آنلاین ما مراجعه نمایید.

توجیه اقتصادی خرید

  • استفاده از بسته بندی مشابه و استفاده از لیبل مشخصات کالا
  • با استفاده از یک بارکد بر روی برچسب میتوانید کالای خود را ردیابی کنید.
  • میتوانید برای کالای خود یک سریال معرفی و از آمار تولید خود با خبر شوید.
  • میتوانید با استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر بارکد کلیه ورود و خروج کالاهای خود را کنترل کنید.
  • میتوانید ایران کد محصولات خود را خودتان چاپ کنید.
  • میتوانید به راحتی انبار گردانی کنید.
  • میتوانید برای محصولات خود برچسب گارانتی چاپ کنید.

کاربرد در صنایع مختلف

استفاده از لیبل پرینتر در صنایع خودروسازی، نساجی، داروسازی ، لوازم خانگی، فرش و موکت، رنگ و رزین، قطعه سازی، سیم و کابل، پتروشیمی، لوازم بهداشتی و آرایشی، تولید کفش، بسته بندی مواد غذایی، شرکت‌های بازرگانی، صادرات و واردات، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات، ارائه گارانتی به مشتریان، ، تمامی سازمان‌های تولید کننده و… بسیار مورد توجه است.

اسکرول به بالا